Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Album Review: Emilie Autumn - Fight Like A Girl



Tracklist:

1. Fight Like A Girl
2. Time For Tea
3. 4 o'Clock Reprise
4. What Will I Remember?
5. Take The Pill
6. Girls! Girls! Girls!
7. I Don't Understand
8. We Want Them Young
9. If I Burn
10. Scavenger
11. Gaslight
12. The Key
13. Hell Is Empty
14. Gaslight Reprise
15. Goodnight, Sweet Ladies
16. Start Another Story
17. One Foot In Front Of The Other

Για να είμαι ειλικρινής το Victoriandustrial (σύμφωνα με το Wikipedia η ίδια χρησιμοποιεί αυτόν τον όρο για να περιγράψει τη μουσική της), δε μου αρέσει και πολύ. Τα μόνα τραγούδια της που μου αρέσουν πολύ, είναι τα Liar και Dead Is The New Alive και ιδίως αυτά που είναι ρεμιξαρισμένα απο τους Dope Stars Inc (καλά οι ντόπες κάνουν και μαμώ τα ρεμίξ λέμε). Πριν από λίγο καιρό είχα ακούσει το τότε single 'Fight Like A Girl', το οποίο δε μου άρεσε αλλά περίμενα να ακούσω το άλμπουμ για να σχηματίσω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Μάλλον πρόκειται και λέω μάλλον, γιατί δεν ασχολήθηκα και ιδιαίτερα με τους στίχους για κάποιο concept album ή καλύτερα για κάποιο musical όπως το περιγράφουν αρκετοί σε διάφορα μουσικά σάιτ. Ανεξαρτήτως πάντως περί τίνος πρόκειται, το αποτέλεσμα κατά την ταπεινή μου άποψη είναι απογοητευτικό. Μοναδική όαση του δίσκου αποτελεί το 1ο μισό του 'Take The Pill', γιατί το υπόλοιπο μισό το έχει καταστρέψει και ίσως είναι το μοναδικό τραγούδι στο οποίο υπάρχουν ψήγματα industrial. Ενα είναι το μόνο σίγουρο, ότι ο ακροατής θα χρειαστεί χάπια για να συνεχίσει και με τα υπόλοιπα κομμάτια του δίσκου. 'Οταν έρθει η ώρα για τσάι θα προτιμήσουμε το αντίστοιχο του King Diamond και το 'Girls!Girls!Girls!' θα μπορούσε να έχει γραφτεί από οποιοδήποτε pop καλλιτέχνη για να αποτελέσει το soundtrack ταινίας με θεματολογία τα καμπαρέ. Τα περισσότερα από τα υπόλοιπα (ισως κι όλα), αποτελούν μονολόγους της Emilie χωρίς κάποιο ιδιαίτερο μουσικό καλωπισμό για να τους δώσει κάτι παραπάνω. Επειδή όμως όπως είπα και πιο παραπάνω, πιο πολύ πρόκειται για κάποιο μιούζικαλ ή κάτι τέτοιο, είμαι σίγουρος ότι στα live το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο με το απαραίτητο οπτικοακουστικό ντύσιμο των 'πρωταγωνιστών'.

Βαθμολογία: 4 / 10

1 σχόλιο:

  1. Όταν είχα ακούσει το single "Fight Like A Girl" είχα απογοητευτεί αρκετά και εγώ αλλά όταν άκουσα ολόκληρο τον δίσκο, μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρων. Τα θεατρικά - Burtonικά στοιχεία που είχε η Emilie εδώ έχουν ενισχυθεί(και δεν μου κάνει έκπληξη που θέλει να το ανεβάσει ως μιούζικαλ), θυμίζοντας και δουλειές της Amanda Palmer. Αν και το άλμπουμ ακούγεται καλύτερα στο σύνολο του, ιδίως το "If I Burn" είναι κομματάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχετικές Αναρτήσεις

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...